*Brölopp

2008-10-24 @ 17:30:58

Till den eviga frågan. eller min eviga fråga.. HUR stavas man det? Kan tydligen aldrig lära mig! Bröllopp?Brölopp?Bröllop? Skratta ni, men prova googla så ska ni se att det inte bara är jag som har problem med det ordet. Finns hur många artiklar som helst med en massa olika stavelser... Jag blir inte klok på det där!!

Hur som helst. det sägs juh att på bröl.. ja ett sånt. Så bör man inte överglänsa bruden. Inte vara finare än henne. Fungerar det på samma sätt på dop?
Rasmus ska döpas imorgon och kläderna som Lilja ska ha överträffar verkligen det mesta. Hon kommer stjäla hela showen fån stackars kusin. Nog för att han å är en snygging, men jämför han i en klänning och lillan i en klänning så tror jag att lillan vinner ändå =)
Har köpt små söta lackskor , ja till Lilja förstås, inte till mig.
Kort på min lilla tösabit kommer imorgon. Förbered er....  Thi hi!




Har krökt ryggen på mig bara för att få någon typ av ordning i gästrummet. Nu är det fint. eller njaa, finare iaf. Sängen är ihopskruvad och bäddad. Liljas stoora nallen har fått hedersplatsen =) resten av rummet är fullt av kartonger.Men nu är det en viss ordning där. Så skulle någon behöva sova över så går det nu bra.



Tänk att det redan är helg nu igen.. galet! Älskling jobbar förståss ikväll och imorgon. Lika trist som vanligt. Får väl se idol ikväll då, finns inte mycket annat att se en fredag. Attan! Booring!
Kanske passar på att se lite desperate eller greys. har några avsnitt att se. Ooo Genast blev kvällen mer spännande.



Vi har handlat lite kläder till snuttan idag. Jag älskar velour ! (stavas det så?) -fanken, jag måste nog gå en stavnings-kurs! Velour och rosa kan inte vara fel.. Bis hittade en klänning som han köpte till lillan, jättefin. Men när ska hon ha den? Vilken dag som helst förståss.


När vi ändå pratar om stavning...
Det finns ett speciellt ord ajg altid skriver fel.. Men jag kommer inte ihåg vilket. Jag lyckas tydligen slänga in en helt fel bokstav i det ordet. Det var syrran som påpekade det. Men oo, vad r det för ord då? Nu måste jag ju läsa igenom alla gamla inlägg...




Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

Bröllop stavas de väll hihi

Postat av: ancha

Bröllop tycker jag ser bäst ut men de är ju inte så =)

Men banne mig ett ord man alltid tjorvar till det =)

Hoppas dopet var bra och att Lilja in överglänste

allt för mycket.

Postat av: ancha

hihi nu tjorvade jag juh ändå =)

ja de kanske är så ändå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback