Äntligen internet!!!

2008-10-02 @ 00:27:13

Hej å hå, luden tå..
Nu har vi äntligen fått internet hemma. Har glömt bort hur många timmar man kan spendera framför den här lilla lådan egentligen. Helst sjukt.

Utan att nämna några speciella företagsnamn, men ni vet det där skitstället som man får sitta i telefonkö i 5 timmar, skicka formulärer fram och tillbaka, ALDRIG ha ett vettigt svar på nått och med en grön logga-ringde idag.. Jag måste, håll i hatten, komplettera med flera intyg för att få nån föräldrapenning!!!! Jag blir skvatt galen tror ja.. jag kan bara inte me att tjorva såhär. Blir å less.

(Andas och räknar till 10....  1. 2. 3. .... 10. ... hmm är fortfarande arg!)

Lilja har varit helst slut idag, hon har sovit nästan konstant sen hon klev upp imorse. Jag tror inte hon har varit vaken mycket mer än 3 timmar sammanlagt idag. hon vill bara sova och kramas. Resandet och flängandet fram o tillbaka har nog tärt mer på henne än vad vi trott. Men hon är ju iaf go när hon är trött. =)

Dags för lite bilder.. på lillan förståss =)

 
Lilja på restaurang..



 
Så här trött kan man vara efter en helkväll...


 
Underbara kusin Dahlia och underbara Lilja




Världens finaste lilla sömntuta.. irriterande nog  med nappen upp o ner.



Regnet öser ner..trist..

suck

Har sett finalen på so you think you can dance.. Absolut värt det för att äntligen få se Nigel dansa, om än det då var stepp.. Inte så kul, men ack så roligt!

Huset ser ut som att en bomb slagit ner i resväskorna.. Kläder kläder o åter kläder överallt...  Måste rensa Liljas
garderob imorgon. Fixa en till mig själv också för den delen, för närvarande har jag min klädsamling i ena fåtöljen i v-rummet.. Mycket fint, ja lovar!

OJ, när blev klockan såå mycket? halv ett snart.. Som sagt, tiden springer när man har internet.. Men underbara underbara internet!

Över å ut!

Kommentarer

Postat av: Ancha

Den sista bilden är ju bara såå underbar på henne.

Finns nog inte nå sötare än sovandes små =)

Tack för en trevlig stund i dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback