*Äntligen!

2008-10-15 @ 20:17:20

Jaaa, nu har jag äntligen fått hyllplan i min garderob! Att något så enkelt ska ta sån tid. det är såå typiskt för mig o Larne. Det brinner inte precis i knutarna för oss..
Så nu har jag börjat rensa ut min hög av kläder. Har en massa som tyvärr är på tok för litet. Förstår inte att jag för mindre än ett år sedan kunde ha vissa kläder. Var jag verkligen så tanig?!

Har städat lite här hemma. Ville ju prova den nya dammsugaren. Den fungerar utmärkt! Passade på medan lillan satt i sittern o såg på tv. Skyndade mig att städa i köket och tvättstugan medan hon var nöjd, för jag skulle inte höra om hon började skrika medan jag dammsugar tvättstugan. När jag kommer tillbaka till vardagsrummet så sitter den lilla ängeln o sover. Så  jag hade skyndat mig i onödan. Så nu är rummet ostädat. får nog ta det imorgon..


Vi har även varit o valt tapeter, igen. Men nu finns ingen återvändo. Ska inte ångra oss nå mer nu. eller JAG ska inte ångra mig nå mer =)
happ, lillan har vaknat. Dags att plugga in nappen månne?!

Kommentarer

Postat av: ingela

hehe de är kul de där me tapeter...vi hade sån ångest å såna diskutioner om tapererna här hehe vars på djupviken e de ni bor? vi bor på ankarskatavägen, skicka ditt nummer på familjeliv så kan vi ta en fika me våra små änglar hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback