*Pamasparty igen..

2008-11-13 @ 12:07:03

Jaha. Då sitter man här igen. Jag o lillan har packat för en övernattning hos syrran. Larne ska måla klart, eller fortsätta med lackfärgen idag. Så då kan vi inte vara hemma. Luktar alldeles för starkt. Jag får huvudvärk och ont i ögonen. Så jag vill inte ens tänka på hur lillanmår av färgen.

Gårdagen gick bra efter Liljas spruta. Var beredd på lite grinigt humör o en sväng utav feber. Men som den solstråle hon är så skrattade hon sig igenom hela dagen o kvällen. Ja halva natten också för den delen. Lilja kom på halv 1 att hon inte alls skulle sova nå mer. Så istället för hennes snarkningar, hördes joller o skratt från spjälsängen. Typiskt! Gjorde lite välling som hon slängde i sig snabbt. Sen somnade hon gott, men sov ändå bara till 6:45 ungefär.
Jag var mer levande än död när jag klev upp, men var ju sammtidigt tvungen för att se om snön hunnit lägga sig. Jomenvisst! Nu är marken vit. Väldigt ljust o fint. Till o med solen är framme idag. Perfekt väder! Missförstå mig inte, jag verkligen avskyr vintern. Men första snön är alltid mysigt.


Jag ska erkänna en sak. Jag har blivit beroende! Beroendet har mig i sitt starka grepp. Svårt att komma ur,svårt att sluta. Hela kroppen skriker hela tiden.. MER! MER! MER!  Har ibland svårt att sova pga. illamåendet. 
Men varför så dyrt? Jag håller på att bli ruinerad. Försöker hitta ett billigare alternativ. men endast det bästa är gott nog!
Åhh, jag älskar pistagenötter!

Kommentarer

Postat av: Anonym

awesome, jag återupptäckte pistaschnötter på tåget ner och nu kan jag inte leva utan dom!

Postat av: Lill larne

Jag vet hur det känns..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback