*Färg, färg o åter färg..

2008-11-12 @ 18:07:06

Ja nu målas det här till höger o vänster. Larne har fullt upp med att piffa upp våran tråkiga o otroligt fula tvättstuga. Det blir spännande att se resultatet av vårat färgval =) Gnska vågat måste jag ju erkänna, speciellt med tanke på att vi ska ha vitt i nästan hela huset..

Ids egentligen inte skriva nåt, inget speciellt har hänt. förutom att Lilja blir 3 månader idag. Med andra ord, hon har fått sin första spruta, i låret. Ujj ujj så elakt att göra så där. Nästa gång får älskling fara själv med henne. Jag ska INTE vara med...

Har fått order om att lägga upp lite nya bilder.. Så här kommer dom =)

 Lillan provar mormors glasögon..

  Gladskiten våran =)

 Pussas...

  Lilja kämpar..
Hon blir starkare o starkare för varje dag!

Hör o höpna! Jag har tydligen inte tagit så mycket bilder på senste.. Hittar inte så mycket nytt sen senaste uppdateringen. Måste skärpa mig på det där..


Lilja idag: 6,1 kilo
                   60cm lång..

STOORA tjejjen!

Kommentarer

Postat av: Sandra och Lovis

när får man se nå husbilder då? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback