*Äntligen!!!

2008-11-20 @ 22:50:59

Nu har vi tapeter. Vi har ett hem igen.. Nu väntas bara att få upp nåt på väggarna o packa upp kartongerna som fortfarande står staplade sen vi flyttade hit för 3 mån sen.. Tjohoo!

Som jag har städat idag.. Det förbenade slipdammet tar sig ju överallt. Har även tvättat upp soffan, alla kuddfodral. Inte bara en kudde i den soffan kan jag lova =)

Lillan har sovit som en stock inatt. Somnade klockan 23 o sov till 10 på morgon. Jag trodde jag såg fel på klockan när jag vaknade.. Hur skönt som helst. Lilja har varit en total ängel de här dagarna som vi haft kaos här hemma. Hon har funnit sig i att ligga på en liten plätt på golvet medan mamma o pappa donar o fixar.. Glad som en sol hela dagarna. Extremt tacksamt =)

Ikväll har Lilja badat. Vi har köpt en ny "bad-ställning". Såndär som barnen ligger i , i vattnet. Men hon vägrar, ska bara sitta. Så jag får väl ta att det är lite jobbigare att tvätta henne. Hon har ju kul iaf. Sparkar med benen och slår på vattenytan =) Sååå söt!

Okej, här kommer lite bilder..

 
Kaos blev till nästan ordning..



Mindre fint blir till mera fint..



Förskräckligt blir till underbart!



Men som sagt, nu återstår att inreda också.. det tål att nämnas igen.. ÄNTLIGEN!

Självklart lite bilder på lillskrutten också.
        

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

Åååå waw så mysigt v rum ni nu fick....vart ju nästan lite avensjuk hehehe, älskar sofferna era, vars e dom inhandlade?

Postat av: Ida

vad fint det blir. =D

Postat av: Ancha

Jäklar så snyggt det vart =)

va duktiga ni varit

Postat av: Sandra

Vad fint ni får det=)

Postat av: Emmeli

Hur roligt som helst ju att hålla på att renovera!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback