*Mäh...

2008-05-06 @ 23:34:42

Glömde ju säga... Vi har fått barnvagnen! Vilken lycka, å så fiiiin den är =)  Hehe det tog ett tag innan vi hade "klurat ut konstruktionen"  , men för varje "ahaa" och "oooo" så blev den finare och finare!
Nu står den inne i sovrummet och väntar på att bära en liten bebis.



Finns det något värre i denna värld precis just nu än halsbränna`?!?
OK, lite väl hårda ord, men det är fasen inte mysigt!
lyckliga ni som inte ens vet vad det är för nått..


Snart kommer Larne hem med mat till mig.. Min alldeles egna lilla älskling!
Det måste jag säg, han passar riktigt bra med en barnvagn i händerna..  Thihii!



Mitt lilla kex.. jag älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback