*Loppis...!

2008-05-31 @ 16:26:12

Hej hej,
idag har årets första loppis i parken varit. SOM jag har längtat!! Ingen sommar utan parken-loppis.
Fast idag var det ju förstås onödigt mycket folk, som alltid första vändan..
Vi fyndade iaf.. Ett par skor till lill-bebis. 50:-, använda en gång. Nike..
Jag skulle betala bara för kartongen juh! Strl. 18½


Efter att ha gjort stan drog vi ut till mamma och satt i solen en stund. Niklas var förbi med pojkarna, så det var mysigt. Anton och Pontus skulle bestämt bada, inte för att pite älven är sådär jättevarm just nu. Isen har ju precis brytit upp nästan.. Men dom sprang omkring sommarglada på kall strand med kallt vatten och kalla vindar..
Hmm sommar sol o bad eller??   
 Larne ser ju väldigt intresserad ut..
Pontus kämpar i sitt eget Grand Canyon.. 
 
Larne blev trött och la sig på soffan för att vila, han är ju sjuk..  Mamma gjorde sina sköta-gården-bestyr och jag solade i gungstolen =)  Till skillnad från vissa andra, ni vet nog vilka ni är.. så har jag INTE bränt tjock magen.. Så det så =)

Frugan min har kommit hem från storstan, så jag ska äta middag med henne idag. Sen kanske, om Larne orkar ska vi å clubhopping ikveel.. Njaa får se hur allvarligt det blir med det.

Over and out!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Jag tar då inte åt mig :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback