*Grå å trist dag...

2008-05-02 @ 15:33:59

Det bidde ingen barnvagn idag heller.. Dom skickar tydligen inte när det är helgdagar. Kan jag förstå, men jag har fått ett mail där det står att vagnen är skickad.. Innebär det att den har mellanlandat någgerst å inte tar ssig vidare?
Bara jag som e otålig, jag vet!

inte blev det sol som jag ville idag heller.. morgonens braiga humör försvann lika fort som solen gick i moln.. Nu är det grådassigt å en å annan regn droppe faller. Det positiva är ju dock att snön försvinner fortare med lite regn, å gräset grönskar fortare.. Så det kanske inte är så illa ändå =)

Jag är sugen på gó mat idag. Exakt vad vet jag inte, men restaurang mat iaf..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback