*Godmorgon...

2008-05-02 @ 06:40:04

Jahapp.. då var klockan halv sju å snart dags att hoppa på hojjen å hojja iväg till jobbet..
Jag känner mig på ovanligt bra humör idag. Det känns som att det här kommer att bli en riktigt bra dag, specielt om vagnen kommer.
Kanske skulle man passa på att shoppa lite, Jag jobbar ju dock bara till 12 idag. NICE!
Åsså är faster hemma en sväng å hälsar på, hippas man hinner träffa henne en sväng å =) 
Till å me katten är morgonpigg idag, det händer aldrig annars. Just nu leker hon med nå papper hon hittade på skrivbordet. Tänk vad kul man kan ha...

OJ! 20 i, dags att dra!
Over and out!

Kommentarer

Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Postat av: Jonna

Godmorgon:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback