*69 dagar kvar..

2008-05-28 @ 22:43:32

Hej hej...
Nu är det nedräkning på fullaste allvar.. Insåg härom dagen att det bara är 9 veckor kvar. NIO VECKOR!!!
Det är ju alldeles backi knuten juh.

Det har inte hänt speciellt mycket sen senaste inlägget, förutom att magen har växt förståss..


 v20                    v27              v30


Är inte helt säker på att jag skrivit rätt vecka, men på ett gode ungefär iaf =) Vad liten å söt jag var  på första bilden då, tänk om man hade stannat där..
lillan bökar på i maggen som aldrig förr, hickar minst 100ggr per dag. Väldigt obehagligt måste jag ju säga. En ordentligt spark är en sak, men när hon hickar känns det bara otäckt i hela magen.
Jag har varit lite nojjig på senaste för det känns som att hon rycker till då o då, som spasmer. Fick höra idag att bebisarna gör så när dom kissar.. KISSAR! I MIN MAGE! blääch! Jajja,
Jag säger som Lisa sa idag: -Det är tur dom är söta när dom kommer ut!
Hehe helt sant..

Jag kan inte sluta förvånas över hur väldigt många som är på tjocken i den här stan.. Gå ett varv genom småstaden så har du stött på minst 6 st som är gravid, ålder 18-25. Helt bissart juh!
Tänk vad roligt om vi alla tjockisar skulle bestämma träff i parken nån dag, bara för att se om vi sänker halva pitholmen.. Vi kunde ju ha ett frosseri kalas!
Jaaa, vilken ide.. En massa glass, godis, kakor och tårtor.. För att inte glömma choklad och apelsiner.. Sen kan vi ha ett brakpartaj och fira att vi befolkar denna stackars värld med ännu mera stackare..
Kanske måste ringa PT å dra ihop nåt.. Tål att tänkas på =)

Kommentarer

Postat av: sandra

Vilken fin liten mage du har!! =)

Min bebis har också hicka, typ JÄMT!
Väldigt störande, men snart ka den väl förhoppningsvis ut! =)

/sandra

Postat av: Jennie

Känner igen det där med spasmer.
Kissar dom då!? Åh shit,vidrigt..=)

Sitter i skrivandes stund med en bebis med hicka..Ovanligt?NEJ!H*n får hellre sparka =)

Postat av: Emmeli

Hittade hit genom Sandras blogg och lyckades läsa det roligaste idag "bara för att se om vi sänker halva pitholmen" :-)

Håller med, många som är gravida i denna stad!



Hoppas allt är bra med dig och bebis.

Kram /Emmeli


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback