* Lång väntan..

2008-03-04 @ 12:46:51

Det är faktist väldig lång tid, 9 månader..
Alldeles för lång tid.. jag känner mig som ett barn före julafton, varje dag.. men den där  julaftonen verkar aldrig komma..
På torsdag blire UL..längtar.. 
Om några månader blir det sommar.. längtar.. 
I april kommer larnes familj hit.. längtar..
Snart blir jag moster igen..   gånger 2 ...längtar..

Tänk om man inte skulle längta, vad dagarna skulle gå fort!

156 dagar kvar tills bebis är beräknad.. LÄNGTAR!!!!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Nej vad häftigt =)
Det var riktigt grymt.
Blev först lite småskraj men sen var det bara mysigt.
Nu känner jag varje dag.Nästan jämt hur det rör sig.
Tror det blir en riktig fotbollsspelare.
Har du känt fler gånger?
Gud vad kul med UL!Jag är avis.Sa ni ta reda på kön?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback