*Jag blir förbannad..

2008-03-09 @ 12:16:38

Varför Varför Varför...
Nu har jag gått å blitt sjuk igen! Har hunnit ara frisk i drygt en vecka och nu hostar jag till sjag spyr igen. Trevligt!

Så frågan är ju om man ska vara hemma från jobbet. Smittorisken verkar vara extrem eftersom alla blir sjuk nu... Jobbar ju inom äldreomsorgen, de människorna har ju inte bästa immunförsvaret precis..

Väntar en stund, ska känna efter lite.. sen får vi se om jag ringer jobbet eller inte..


Jennie far hem idag, trist! Man vänjer sig så fort att ha henne i närheten. Men jag har fått prata med och känna sparkar från hennes mage iaf =) Det känns bra..

Jag borde spela in på band som hon kan spela för maggen, så lilla knodden känner igen mosters röst sen =)


Nu ska jag ligga soffan och hosta en stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback