I love PINK...

2008-03-20 @ 16:14:56

Visst måste man vara lite tokig för att det ska vara kul att leva?! Jag har just infört ny färg i vardagsrummet, ROSA.. Tur att Larne inte helt ogillar färgen, en annan kille hade hamnat i totalt chocktillstånd å kollat av pinnen..
Men man måste våga iband.. Å det blev faktist bra, annorlunda motför vad jag sett tidigare. defenetivt annorlunda motför hur det såg ut innan =)

Larne har känt sparkar nu, ganska svagt, men dock =)  Lik sin mor så sätter hon igång att leva rövare på kvällen =)

Tänk att man kan vara så kär i någon man inte träffat ännu, det är helt sjukt!
å tänk vad gulliga vänner man kan ha..
Jag har varit fruktansvärt sugen på rivna morötter på senaste, men har inget rivjärn och kommer aldrig ihåg att köpa ett. Så här en dag när jag var som mest sjuk så fick jag en liten present av 2 vänner...
En påse morötter och ett rivjärn! Vackert inslaget i ett litet paket!  Så gulliga!
har fått en pytteliten body till bebis där det står just pytteliten på =)

Klädhögen växer sakta men säkert, måste göra en liten låda eller nått för barnkläder.

Har jobbat idag å ska jobba hela påskhelgen.. Skönt med lite pengar.

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på mitt fina men ostädade vardagsrum !

Glad Påsk å sånt där!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback