*Sömnlöst...

2008-06-28 @ 06:34:21

Jaha, ännu en  sömnlös natt. Somnade strax baki 2 inatt, varit på toa 2 ggr och nu har jag varit uppe sen halv 5-5 någon gång.. Mindre än 3 timmars sömn, inte ens sammanhängande timmar. Jag blir tokig!
Är så fruktansvärt trött, men har så mycket myror i kroppen att det är omöjligt att ligga kvar.
Antar att man får vänja sig att inte sova...

Nu börjar vi bli klara med bebis pysslandet. Vagnen och sängen är bäddade. Vet inte riktigt vad vi har kvar att handla, måste packa upp allt och kolla.
Jo, ammnings bh måste jag ju köpa. Men det känns inte som att det är någon brådis än så länge.

Hungrig är jag, tänkte gå och handla, men va fasen, affärerna öppnar ju inte än på länge juh! vilket bull..

Självklart är det blå himmel och sol idag. Jag jobbar juh! Kisse har lagt sig på en kartong i solgasset, hon är nog också less regnet =)
Nä nu måste jag hitta nått att äta, och försöka sova lite kanske. Annars kommer inte jag att orka jobba hela dagen.

Nu vill jag bara vara ledig!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback