*Sommar och sjukskriven..

2008-06-29 @ 18:06:23

Törs man ens tänka tanken? Tänk om sommaren äntligen har kommit..!
Varmt och skönt hela dagen. Å jag har varit ledig! Nä inte ledig direkt.
Jag har sjukskrivit mig själv, igår och idag. Har alldeles för ont för att jobba, tyvärr. Men vad gör man, jag kan knappt gå genom lägenheten utan att få riktigt onda sammandragningar/förvärkar (kalla det vad du vill)

Summergames slut idag, så larne har vart å kollat finalerna. Först lämnade han mig hos mamma, så hon skulle få va barnvakt för mig =) Mycket skönt.
Jag har suttit på en stol hela dan och tittat på när hon har rensat rabatterna. Men fint blev det!
Mamma hon kan hon =)


Dagens solstrålar är faktist mina första. Jag har inte lyckats se nå sol förän idag. Kroppen min fick en shock av värmen och nu är jag alldeles röd om snoken. Jag å Rudolf !



Tessan och Ullis

Äter hästar rabarber? Knappast, men jag blev som sugen på att testa. Lite elakt kanske, för bägge två är så glupska och tjuriga så dom skulle säkert tvinga ner de sura bara för att den andra inte ska få =)
Jag får prova nästa gång jag far till mamma.

Nu ska vi äta middag. Sen blire vila lite så jag orkar se em finalen ikväll..
Over n out

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback