*några ord..

2008-06-08 @ 00:52:47

...innan jag knyter mig..
Var inte alls nå kul väder idag. Kallt å jävligt! men en kamera har vi köpt iaf=)
Himmla fint!
Har vart hos syrran å sett lite film och tittat på när hennes bebis försöker ta sig ut genom bukväggen. Inte häftigt! Fasen, jag fick ont bara av att titta på. Jag är vädigt glad att min lilla inte gör såå.Inte än iaf.

I övrigt så längtar jag efter bis, mitt kex.. Har världens spänningar i magen. Så jag vill att älskling ska komma hem å massera juh. Men eftersom att det är sommar nu så kommer han inte hem från jobbet förrns vid 4-5 tiden på morgon.. SURT!
Så nu får jag börja om att försöka vänja mig vid att somna ensam.. tråkigt må jag säga..

Jajja.. Jag har ju någon att vakna med iaf.. =) Älskar dig hjärtat!

Bit för bit imorgon...
Hoppas på bra väder så vi kan sitta ute i parken elelr nått.
Trött är ja.
Ska bädda ner mig i sängen och sova film..

Natti natt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback