*Jag har en människa i min mage..

2008-06-04 @ 00:04:39

Tjohej..
Har varit på spec mödra idag. Hälsat på lilla tjejjen i maggen =) Nu är det helt klart att det är en tösabit. Inte ens jag kan vara osäker längre, inte när man kan se såå tydligt.
Inte tusan var hon blyg nu inte. Förra UL knep hon bara med knäna när vi skulle se. Fick en helt underbar bild med oss hem, han är så gullig min läkare.
Har tagit kort med kameran på bilden så det är kankse inte bästa kvallan. Men shit! Hur bra som helst ändå =)
                                           Lillan v31/32

Min näsa och mina läppar. Det innebär säkert att hon har Larnes underbara ögon =) 
                                                                          
         Kan ju knappast bli vackrare barn!!!


SOM jag längtar nu. helt sjukt! jag tyckte igår att beräknad förlossning var så nära, nu känns det som en evighet bort!
Kan inte låta bli att hela tiden titta på kortet, det är ju faktist en människa det där, den lilla grodan som gör mig så illa hela dagarna..
Ojj Ojj, jag är så kär!
Som att inte det var nog bra så ska vi sätta oss och diskutera pris på huset på fredag. Det är mycket dom händer nu.
Tur att jag är ledig en vecka så jag hinner smälta alltihopa. Helst skulle jag vilja att hon kom ut nu, men lite mer kan hon ju få växa till sig faktist.


Vikten på lilla grodan idag: 1600g
Beräknad vikt vid förlossning: ca 3400g (om hon växer som hon ska för varje vecka)

Nu ska jag krypa ner i sängen och "leka" med grodan..


En liten hälsning till Sandra om ni kläcker bebis nu..
Hoppas allt går bra. Tänker på er.
Lycka till!!


Over n Out

Kommentarer

Postat av: Jennie

Shit vilken bra bild!

Det ser nästan ut som en fullvuxen människa :-)



Grymt!Jag är avis!

Postat av: Anonym

Åh vad söt liten bäbis =)

Kram/ Elina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback