* Bebis, kortsemester och att bli moster igen..

2008-06-19 @ 15:15:51

Har varit hos BM i veckan. Allt vara bra bra, mina värden står stadigt och magen växer så det knakar.. Har även ökat i vikt som man ska, att lilla lilla jag verkligen kan väga 70 pannor!!! Helt sjukt juh, å ännu mer ska det bli. =)
Lilla grodan har fixerat sig, men som barnmorskan sa, hon är ruckbar. Snyggt att det står så i mina journaler!
Jag har även fått svar på ammningsfrågan.. Jag kan sluta äta medecinen för tumören, vilket innebär att jag får amma!! Hur glad är inte jag?! Hur skönt som helst.


Midsommar i helgen och jag är ledig. Vi dra som vanligt till tärna och laddar batterierna några dar. Närmaste sjukhus blir Lyksele, men dom har tydligen den bästa mödravrden, så det är bra. OM det skulle råkas ske ett litet missöde..


Jag kan stolt säga att jag har blivit moster, igen! ¤e lilla gossebarnet som syrran har. En alldeles underbar liten varelse, tänk att man kan älska någon så där direkt. Lilla Rasmus, fick genast dela den bit av mitt hjärta som "pojkarna" äger.
Mosters små änglar!

Äta, duscha å packa.. sen bäre av!
Synes till veckan dårå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback