*56 dagar kvar, bullar är gott och var f*n är katten!?

2008-06-10 @ 23:34:11

Har just insett att jag inte längre kan söka andra bloggare, som man kunde förr. Att lägga i "mina kontakter" eller nått sånt. Är det bara jag som e lite knäpp eller har blogg/publishme blivit sämre? Kankse bara jag som är för dum för att fatta.. =)

Hur som haver. Full rulle i magen. Massa sammandragningar till o från och en liten bäs som över sig på att simma.. Armar och ben, helst rakt ut =)
Det känns som att hon har som mål att komma ut nu. Hon dyker neråt iaf. Det är ett som är säkert.
Annars händer inte mycket..
Min veckas ledighet är snart över och ännu har jag ej fått se solen. Massa regn, blåst och kalla grader. NJaa, alltså inte minusgrader men 10+ är ju inte speciellt sommrigt, eller hur?!  Är väldans rädd för att snön kommer hit. Helt onödigt, det kan ju bara inte få gå till så tycker man.

Leker lite med kameran, jobbigt att lära sig en ny. Men jag har som gett mig fasen på att jag ska göra det den här gången. Vill ju kunna ta fina bilder på grodan när hon kommer..
SHIT!  Bara 56 dagar kvar nu.. Längtar så det gör ont i mig!
Har köpt spjälsäng ock skötbord nu iaf. Nu vill jag bara bädda och göra klart.

Har dock hittat en vagga som jag verkligen verkligen vill ha..



Har varit hos mamma och ätit bullar idag, vilken tur att vi kom dit precis som första plåten blev klar=)
Larne la sig, som vanligt och vilade på soffan. Jag och mamma snackade lite skit, när vi tvärt kom på att vi hade bullar i ugnen.. (haha)
Larne fick sig en alldeles egen plåt, bullar med lite extra färg =)



Så mycket bullar som jag ätit senaste veckorna så skulle jag inte bli förvånad om lillan kom ut ägg-penslad med pärlsocker på...
Bullar är gott!


Tappade bort lillan idag, alltså lillan-kisse. Jag hittade henne inte någonstans, inte i nån garderob, inte under soffan, inte på nån av henens udda gömställen. Så jag fick lite små panik och fantiserade om att hon blivit utelåst på balkongen och varit tvungen att hoppa ner..
Så klart var det ju inte så!
Hittade henne på ännu ett nytt ställe.. Hon är för jädra söt alltså!

Där låg hon, bakom några kartonger. Där hade hon hittat sig en ny vän. Bebis första nalle.. den lilla lilla nallen =)
Sötaste katten i världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback