* Socker och såpa...

2008-07-05 @ 19:43:39

Jaa tänk vad lite choklad och socker i mängder kan göra gott för själen.. Mmmm underbart.
Har  sen senaste inlägget legat i sängen med godis och sett på några väldigt gripande avsnitt från one tree hill... Spännande!


Nu känns livet mycket enklare..

Fick världens mest underbaraste sms från bis, min älskling idag. Jag tror jag grinade en halvtimme efteråt. Helt sjukt!
Älskar dig massor!

Nu ska jag snart äta lite mat och slänga mig i soffan och se scrubs maraton... blir nog inte en lika tidig kväll som igår. Då låg jag i sängen halv nio.. tur att man ser ung ut när man inte känner sig så =)
Over n Out

Kommentarer

Postat av: Faster

Fast idag är du lite äldre ;) Grattis på födelsedagen från mig och Micke!

Postat av: Jennie

Det finns inget mellanting.

Soffan är uttråkande och stan är bara för mycket.

Tacka vet jag att vara ute på landet,där finns det bara kossor =)

Kram

Postat av: Jennie

Och grattis i efterskott!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback