*Skrika högt...

2008-07-28 @ 07:29:37

Det vill jag göra just nu.. och förbanna alla myror! Alla myror som kryper i kroppen iaf. Nu är klockan snart halv åtta och jag har inte fått sova än. Det kryper så jag blir tokig, både i benen och armarna. Har provat det mesta, men inatt så har inget hjälpt.

*har provat gymnastisera.. benböj å tåhävningar och gu vet allt.
*duschat benen kallt, 3 gånger.
*vandrat fram o tillbaka.
*suttit med fötterna på balkongens betonggolv.

Är sååå trött just nu. Stundens problem blir då att om jag somnar nu, kommer jag att vända ÄNNU mer på dygnet än vad jag redan gjort. Helt hopplöst det här.
Nu är jag hungrig också! Attans!

Lillan har inte heller sovit på hela natten, gör ju inte att humöret blir bättre precis..
Usch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback