*Hur fasen kan man städa sönder dammsugarn?!

2008-07-28 @ 19:03:06

Tjaa, möjligt verkar det vara... Tänk att vårat hem är så dammigt att dammsugarn lägger av. Inte illa. Borde få nåt typ av pris för det =)
Nu har jag gjort mitt bästa för att städa idag, dammtorkat hela v-rummet och dammsugit alla soffor, ja förutom en då.. typiskt att jag inte hann ta den å .
Det låter inte som mycket städ, men för min kropp är det det iaf. Lillan protesterar med att köra ut en armbåge i sidan på mig hela tiden.. Aj Aj.

Ahaa, ett liljeholmens!!  Kanske att poppy (d-sugarn) är för varm bara.. Har bytt påse, den var överfull.. Så stackars liten kanske har gått varm bara.. Kan det vara så? Jag vette f*n..

Jajja, får prova igen om en stund. Får väl skura av golvet medan tiden..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback