* Händelserik dag..

2008-07-02 @ 08:26:32

Igår hade vi fullt upp faktist. Jag som ska ta det lugnt..
For till mamma på förmiddagen för att ligga i solen lite. Vilket jag gjorde, men Larne städade ur bilen, inte illa! Sen direkt efter vi ätit lunch gav vi oss iväg till barnmorskan.
 Hon konstaterade + en annan BM att bebis är fixerad. Skönt att höra, för hon gorde mig lite nervös och nämnde att hon var osäker på om lillan låg i säte. Men allt var bra. Jag har gått upp mina 2kg på två veckor. Så nu ligger jag på +20kg. Jag kan inte förstå var de kilona har satt sig.
Sen diskuterade vi en möjlig för tidig vattenavgång, så det var bara att sätta sig i bilen och åka iväg till Sunderbyn. Där spändes remmar på magen och vi fick full uppsyn över hur lillan mår. Bara bulla! Allt såg jätte bra ut. Inget vatten i sikte.


Jag blir lite nervös, för jag själv är född, i jämförelse med min egen grav. i förra veckan. Det finns ju inga direkta studier för om för tidig förlossning går i arv. Vissa påstår det och vissa tvärt emot.
Men som sagt, allt såg bra ut. Sf måttet ligger på 34.
Som vanligt, som alla veckor har magen ändrat form massor sen sist.. Helst otroligt vad fort det går nu.
v34
v36


Regn och grått idag, jobbar imorgon, så då kommer solen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Åh dom där banden kommer man ju i håg =)

Vad spännande..

Kommer ni på tisdag å fikar?

Kram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback