*Ett år äldre..

2008-07-08 @ 16:00:25

...men  är jag nå klokare? Jag vet inte ja.. Har nog lärt mig en del om mig själv. Vilken typ av människa jag är, var mina begränsningar ligger. Tålamodet har iaf blivit prövat flera gånger.
Jag har faktist förvånat mig själv några gånger, trodde inte att jag hade varken ork, styrka eller tålamod för vissa prövningar, men ack så fel jag hade. Å andra sidan så är jag fruktansvärt svag emellanåt.. så det kankse jämnar ut sig.

Den största prövningen kommer om en månad ungefär..

Får väl se när hon behagar att komma ut =) Enligt kalendern så är det exakt 4 veckor kvar, 28 dagar..  Jag skulle absolut inte gråta om det blev imorgon. Vill inte göra det här nå mer nu. Bluesen är på väg tillbaka, så nu vill jag bara ligga hemma med täcket över huvvet. Om det inte vore så förbenat långtråkigt så hade jag gjort det hela dagarna.
Jag är sååå uttråkad! Jag har aldrig varit en vidare aktiv person, mennu känns det som att jag skulle vilja springa maratonloppet eller nå. Sen när man väl hittar på nåt så orkar jag inte, orkar inte sitta upp, inte stå, kan inte röra mig... Ligga soffan eller sängen. Det är vad jag kan.. Muntert ens!
Tur att bis är gullig och rar, ifrågasätter inte ens längre varför jag bara grinar. Han bara kramar =)


Som sagt. Blev 25 år igår..Vi hade även förlovningsdag.. 3 år.. helt sjukt vad tider bara kutar iväg..
Jag hänger inte med själv juh!
Mamma var gullig och fixade "kalas", eftersom jag bara inte orkade.. Tack för det mamma! Älskar dig!

 Rasmus på kalas. Äntligen fick jag ett kort med öppna ögon =)
Pontus och Anton kramas
Pontus spexar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback