*Det som ingen trodde skulle hända..

2008-07-21 @ 15:34:32

Jag ska chocka er allihopa och berätta att jag varit väldigt aktiv i helgen.. jag har varit utanför lägenheten!!

Lördag kväll blev jag rastlös och väldigt uttråkad. Bestämde mig för att dra igång stereon, hoppa i duschen och sminak mig! Helst sjukt, har inte sminkat mig och gjort håret på allvar sen.. hmm kommer inte ens ihåg sist. Lite parfym och ett gott humör så drog jag ner på stan, ut på krogen. Hade jättetrevligt, satt och raggade brudar med två kill kompisar, utan resultat. jag drack cola och alkoholfria drinkar, tack älskling!
En super trevlig kväll faktist, träffade folk jag inte sett på jättelänge. Energi, jag hade energi för att vara ute i krogsvängen till kl 5 på morgon!!! Helt underbart. Tur att jag legat på soffan och samlat krafter i 3 veckor..

Söndag sov vi länge, vaknade kvart över ett. Iväg på Ekbergs och bit för bit, som alla söndagar, sen drog jag å Larne till havsbadet och spelade lite minigolf.
Vidare till badhus parken där resten satt och snackade skit och spelade Geni. Vi köpte lite mat och satt på en filt och åt middag.
Då kom vi på att det är söndag, som på senare tid  inneburit bio för oss. Så vi såg Hancock, väldigt kul film faktist. Men jag gillar det mesta med Will Smith.
Gulliga bioägare som erbjöd mig en stol att lägga upp fötterna på under filmen.. Tackar tackar.
Efter filmen en sväng på Kalles, Larne spelade lite biljard, jag fick en massa husmorstips från allmänheten om hur man sätter igång förlossningen. 
Sen for vi faktist hem och la oss.. En väldigt händelserik helg för lilla mig och lilla bebis.

Såg idag att magen sjunkt ner massor bara senaste 2-3 dagarna... Bebis leker och lattjar där inne.. Det känns som att hon testar var utgången är, för hon har sparkat och knuffat precis över hela magen idag. Förhoppningsvis hittar hon exit snart..

15 dagar kvar...

Kommentarer

Postat av: Ingela

Ooo...är de bara 15dargar nu...spännande hehe hoppas du slipper gå över två veckor som jag

Postat av: Jennie

Du MÅSTE bara gå in på användaren "Helenius" hemsida på Familjeliv.Kolla in hennes filmklipp på när bebisen sparkar.Vidrigare sparkar får du leta efter! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback