*Ännu ett CTG..

2008-07-30 @ 15:43:51

Jaha, varit hos bm idag. har gått upp 1 kilo sen förra veckan. säkert all vätska i fötterna =/
Har även fått sova inatt. ÄNTLIGEN!
Det är varmt idag.. så där äckligt varmt. har alla persienner nerdragna och ligger på soffan med fötterna på några kuddar. Ungefär så mitt liv ser ut sånna här dagar.

Bebis är väldans trött idag, hon har knappt rört sig alls. Så nu vill bm att jag ska iväg till S-byn för att göra ett ctg.. boring..
fast hjärtljuden lät bra. =) Men visst, det är väl bättre att kolla så allt står rätt till.. Jag tycker alltid att man ska kolla en gång för mycket, iaf när det handlar om andra. Men jag är gode kolugn själv, så det känns onödigt att sitta i värmen ändå dit å tebax..
Men allt för lillan =)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Tack så mycket!

Jo det var rekord kan jag säga,med hästlängder.

Fast det lär ju inte hålla i sig nu när jag går och blir tråkig =)



Ni har något underbart framför er!

Hoppas snart det blir eran tur!

Kraam

Postat av: Ingela

ojoj ja jag minns så hur de var...lider med dig..hoppas hon kommer snart :)

Postat av: pappa

du måste vänta till 080808/pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback