*45 min sömn..

2008-07-29 @ 23:04:39

..det var vad jag fick inatt!
Helst sjukt juh!
Har haft sammandragningar/förvärkar/biverkningar mellan kl 02-08. 2-4 min mellan. Jag borde ju vara helt slut kan man tycka.
Har städat som en dåre igår och idag. Stod på mina bara knän och handskurade toaletten med en svamp igår kväll. Men allt städande gjorde sitt iaf, slemmisen har börjat avvecklas nu =) Då vet man ju att det går åt rätt håll. Men baksidan var ju då en massa ajj ajj under natten. Jag borde verkligen sova som en stock nu inatt kan man tycka.. Hoppas hoppas

Barnmorskan imorgon. det vanliga mäta å väga.. Hoppas att det här blir sista gången innan lillan tittar ut.

Nu längtar jag nå fruktansvärt efter henne.. Dels för att jag är  löjligt less på att vara gravid, dels för att jag är såå nyfniken på hur det lilla livet ser ut!

Börjar känns mig redo för att bli mamma nu. Jag tror att allt, eller det mesta, är ordnat inför nedkomsten. Lägenheten är ren och nästan hårlös. Jag har gjort upp med inre demoner om framtiden..

JAG ÄR REDO!
..så kom ut då..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback