Spännande dag..

2008-01-25 @ 17:07:09

Har varit med kisse till veterinären idag. Hon har blitt stereliserad.. Jobbigt att lämna henne där för att hämta henne 3 timmar senare.
Hon tittade snabbt på mig när jag fick tillbaka henne, sen var det snabbt in i drömarnas värld igen.
Nu ligger hon nerbäddat i buren här hemma, trött och groggy fortfarande. Hon ser så eländig ut där hon ligger..
Det gör så ont i lill-mamma-hjärtat mitt att se henne så, jag vet att jag är löjlig, men så är det. Det är ju min bebis, speciellt nu, till augusti när bebben nu har tänt hoppa ut..
image1

Annars har dagen inte bjudit på vidare  äventyr..   Får vänta och se om Tingeling ska försöka vakna snart, blir ju orolig när jag inte får kontakt med henne..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback