* Många dagar har gått förbi..

2008-02-12 @ 19:24:10

Det var lääängesen jag skrev nu. har ju nästan glömt bort det här. Å andra sidan så har inte mycket hänt i mitt liv heller =)

Har legat sjuk från o till i vad som känns som en evighet. Hostan börjar dock avta, känns mycket bra!
Vi var på husvisning igår, trevligt o mysigt hus. Jag bara föll pladask för utemiljön. Men annars kändes det inte sådär kärlek precis. Vi har då tackat nej iaf.
Har ett annat hus i tankarna faktist. Får se hur det går med det senare..

Snart skulle vi kunna börja inreda barnrummet =) Har handlat lite små prylar som man bör ha när bebisen kommer. jag vet att det är länge kvar, men man ska ju va ute i tid. Vi köpte faktist en barn säng långt innan jag ens blev gravid, en sån där växa säng. Så det lär ju dröja innan den ska användas =)

Illamåendet har minskat betydligt. Är mest illamående när det är dags att äta, dvs. var fjärde timme ungefär... jag fattar inte hur man kan va så hungrig jämt. Det är ju jobbigt juh, för att inte tala om tråkigt! Jag har inte den energin eller fantasin för att hitta på olika maträtter så ofta. Tyvärr brukar det bli samma mat hela dan, värmer upp från lunchen typ.. ujj ujj undra vad anna skipper skulle säga om den saken!?

har fått tid för ultraljud 6 mars.. fyy vad spännande! Jag skulle behöva nått lugnande innan jag går dit, för jag blir så otroligt nervös å sprallig så det är svårt att se bebis när jag bara skrattar..

Ooops! Nu ringde matklockan = Jag mår illa!

Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback