* Alldeles för kort natt..

2008-02-01 @ 18:03:12

10:57
Jag som hade planerat att ligga i sängen till ett åtminstone idag.. bara ligga å mysa med kisse.. men NEJ! vaknar klockan 10, är helt obeskrivligt kissnödig. Så det var bara upp å hoppa. ujj ujj.. Hela min dagsplanering sprack ju!

Kanske får träffa erica idag, det var längesen. hon bara jobbar och jag är bara hemma =)
I need some Erica lööv!


13:32
Jaha, då ska man ut och trotsa vädrets makter.. Det blåser kallt och snöar..
Jag har faktist sminkat mig idag.. Det händer inte allt för ofta. Lär ju se ut som en häxa när jag kommer in till stan, men skönhet kommer inifrån, eller hur?!

Kisse verkar må bättre, Hon har slutat slita i stygnen. kankse var det för att jag inte var hemma, att hon saknade mamma.. Vill gärna tro det=)
Hon är trots allt en mammas-kisse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback