*Städdag, kaffe o lite skryt!

2008-12-04 @ 00:38:37

Jepp, idag har hon städat o fejjat.  Har försökt så gott det går att få huset att se ut som ett hem o inte en byggarbetsplats. Men oo nu är det ganska så mysigt. Saknar en tavla på ena storväggen i v-rummet o något att ställa mot en annan vägg. Vill ha en skänk eller nåt. Behöver förvaring till lite allt möjligt, men med lådor eller skåp så det blir liiite svårare för liten fröken att öppna o dra ut allt.. hmm.. ska kolla IKEA, men jag tvivlar.
Nu har även våra pengar tagit slut, så åter till att spara om man vill köpa nåt. HUR kul är  det då?!

Imorgon ska jag flytta in tvättstugan i just tvättstugan. Skönt att slippa ha allt i grovisen.

Ljusparty imorgon. Blir trevligt. En liten skara av olika människor. Det blir lite som inflyttnings-kaffe.. typ..

Fick ett jättefint halsband av älskling häromdagen, ett guldhjärta i kedja. Bara för att han tycker att jag gör ett bra "jobb" med liten o hemmet.. Hur gullig är han inte min lilla bis..
Tack älskling. Älskar dig också!

Nää nu är jag så full av energi efter att ha städat, så jag vet inte hur jag ska kunna somna ikväll. Eller natt. Klockan är ju över sängdags.. Oops!

Over N Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback