*Snön bara vräker ner..

2008-12-13 @ 12:00:34

Jaa det gör den, det vräkte ner igår/inatt o det vräker än. STORA lapphandskar. Larne har varit ute o skottat hela förmiddan. Ändå har han fått hjälp av grannen som kom med traktorn.
Vi måste ut och sopa av parabolen hela tiden för annars går det inte att se tv. Inte så kul att plumsa i en meter snö ..
Snart räcker snön upp till fönstret i v-rummet. Tänk om vi blir insnöade? Då behöver man inte oroa sig för insynen iaf =)

Larne har jobbat hela dagar o nätter i veckan, så jag o liten har kamperat hos moren min i 2 nätter. Ganska skönt att få sakna älskling lite. Ni kan tro att jag njöt av tt ligga i min egen säng inatt.
Ringde akut efter frugan (erica) när vi kom hem. Så vi lagade lite middag, badade liten och såg en film med den där förskräckligt fula Win Diesel =)

Sitter just nu mitt i kaoset i det som ska kallas vårat gästrum. Har plogat en väg fram till datorn o fram till sängen. Så nu ligger jag o liten o ser one tree hill på eftermiddagarna. Av någon anledning sover hon som en stock i den sängen. Häromdagen sov hon mellan halv 3 o 7..  Hon växer nog mycket nu.

Ska lägga in kankse någon bild senare.. Ikväll eller nåt. Nu ska jag ta av mig mina nerspydda kläder o hoppa i duschen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback