*Mysdag..

2008-12-19 @ 19:57:29

Dagen började med att jag fick sovmorgon. Det är ju alltid skönt, men idag kunde jag faktist sova, annars brukar jag bara ligga o dra mig. Skönt! 
Lilja varit på strålande humör. Vi har busat och gosat i soffan hela dagen. Funderar om hon har lite växtvärk. Eller så kanske det är fler tänder på g, för hon sover såå oroligt. Vaknar o skriker, flänger fram o tillbaka och gnyr o gnäller. Det är numera helt oöjligt att söva henne i famnen. Hon vill somna själv, antingen i sängen eller i soffan. Hehe, hon drar snuttefilten över huvudet och ligger så till ögonlocken blir tunga. Så söt så!
Jag har bäddat ena halvan av soffan till lillans plats, där ligger hon och ser tv, myser o surrar.

Vi behöver köpa en stol åt henne, så hon kan sitta med oss vid matbordet. Men vi har svårt för att bestämma oss för vilken vi vill ha. Men jag tror att det lutar mest åt en hokus-pokus. En vit/svart. Den billigase jag hittat ny, går på ca 900:- så det känns inte så "bara" att köpa en..  Kanske tomten rymmer en i sin säck?!

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

ja alltså dom är snor dyra dom där stolarna....vi har en som vi fått av pappa, vit och mintgrön, jätte bra stolar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback