* Har ju glömt att berätta..

2008-12-14 @ 15:51:11

Liten har fått sin andra tand!
På självaste 4 månaders dagen=)
Precis en vecka efter den första kom upp...

Hon är stoora tjejjen. Verkligen.
Nu har lillan sovit i eget rum en vecka ungefär. Går hur bra som helst. Jag får frågan hela tiden, hur det går att ha henne i annat rum. Om jag inte är skitnervös? Men jag sover så gott, vaknar när hon vaknar. Är mer utvilad på morgon numera, eftersom jag inte hör alla hennes nattljud, snarkningar, "gnissla tänder" och pust stånk å stön. Det är så skönt.
Vaknade imorse kl 9,  av att lillan började prata o jollra i sängen. Hon har en liten mjukis mask som är slingrad runt spjälerna i hennes säng. Hon bara älskar den. Ligger o leker med den innan hon somnar och innan det är dags att kliva upp. Kikar man till henne på kvällen efter hon somnat är det en vanlig syn att hon fortfarande ligger o håller i masken =)

Söndag idag. Våran efterlängtade "äntligen-är-Larne-hemma-hela-dan-dag". Men inte idag, någon typ av personalfest. Dom skulle iväg o bowla o äta middag. Typiskt. Deras uppfattning om hur lång tid en middag tar är inte likt vi andra dödliga. Han stack vid 2 tiden och jag räknar inte med att se mycket av honom ikväll. Det var den mysdagen..
Jajja, så är det. Jag o liten får roa oss själva. Som vanligt=) Tur att det är juletid, mycket bra filmer som går på tv..

Kommentarer

Postat av: ingela och Jonna

men oj vad hon har bråttom med att få tänder :) hihi jag misstänker att jonna håller på få en tand fram snart, hon är jätte röd och så är de en liten "Knort" i tandköttet.

Hoppas allt är bra med er, här är vi äntligen friska efter en vecka från helvetet,

Nu kan de bara bli bättre med oss hoppas vi

Postat av: Jennie och Norah

Hehe,man kan faktiskt inte låta bli att skratta.

Nån måste ju göra det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback