*En bissing!

2008-12-04 @ 14:41:22

Liten har fått en tand idag! Kände det när hon satt och bet på mitt finger, det gjorde ont helt plötsligt! Liten börjar bli stor=)
Igår hittade hon sina fötter ordentligt. Hennes nya grej är att ligga på golvet, dra upp knäna till hakan, greppa fötterna o rulla på sidan.. åsså tillbaka och om igen =) Så söt.

Nu har jag fått "order" av svärmor att lägga upp mera bilder på lillan.. Ska se vad jag hittar..

Den här ligger högst upp på lillans önskelista just nu =)





 
Lilja goar med favoriterna, nappen, bitringen o den hårda telefonen i plast.


Fullt koncentrerad på sina fötter..


Skrattar verkligen med hela ansiktet...



Får väl lägga upp lite bilder på huset senare. Just nu hinner jag inte d.

kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback