*Bebis..

2008-12-27 @ 10:02:47

Bebisar tametusan överallt. Nu har jag snart inga bebislösa vänner kvar.. Antingen har de nyss fått barn eller så är det en knodd på G. Härligt härligt. Fortsätter det i den här takten så behöver man inte skaffa fler barn själv =)
Har funderat på det där mycket på senaste.
Det sägs ju att efter förlossningen så glömmer man all smärta osv. BULL! Inte jag iaf. Jag kommer ihåg varenda sekund av själva förlossningen, smärtan alltså. Förlossningen i sig kändes som att den gick förbi i turbofart. Men smärtan, oo den smärtan..Jag känner precis hur det känndes då. AJ!
Å graviditeten, oh my. Vill jag inte heller göra om. Satt o läste igenom gamla inlägg igår och blev påmind om hur dåligt jag mådde.
Så ett syskon till Lilja står INTE högst upp på listan. Hon har/får så många kompisar som hon kan bråka med ändå.
Just nu väntar vi på Erika. Hon var beräknad julafton, men än så länge ingen bebis. Jag längtar!!

Kommentarer

Postat av: Ancha

Vad räknas jag till för kategori då??

Ingen bäbis på G óch inte var de nyss jag fick barn heller

Postat av: Ancha

På tal om smärtan under förlossningen. Det är sant att inte minns den som de var.

För smärtan du minns, den är egentligen MYCKET värre :-)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback