*Sleeping beauty..

2008-08-21 @ 15:58:00

Det är en stor lättnad att kunna säga att jag inte fått så här mycket sömn på flera månader..
Att vara vaken flera nätter i rad pga. myrkryp, huvudvärk, HALSBRÄNNA, rastlöshet osv. Inget trevligt. Alls!
Nu sover jag som om jag fick betalt för det.
Lillan sover i snitt 6 timmar i sträck/natt, bara för att äta och sova 2 timmar till.
Inatt har hon sovit 8 timmar, utan att vakna. Jag vaknade själv halv 8, i panik var jag tvungen att väcka henne =)
Visst ,man ska inte klaga på att hon sover, men visst finns det en gräns. Hon tar även igen det hon inte ätit på nätterna under hela dagen. Ibland vill hon alltså äta 2 ggr i timmen bara därför.

Jajja, jag klagar inte. Jag SKRYTER! =)  Så länge det går.
Helst plötsligt är dagen/natten där när hon har kolik och skriker hela nätterna, måste bäras omkring på å allt sånt där jobbig.
Men nu, just nu är allt UNDERBART

Jag har även kommit i ett utav min favorit jeans, nästan. Så nu kanske jag slipper ha mamma bysserna. Äckligt med så tighta jeans. Bläch! Aldrig mer!

Idag har jag faktist ansträngt mig, liiite. Vi ska ner på stan en sväng och jag har faktist rufsat i håret och tagit på mig mascara. Inte illa faktist, inte för nån som tvingar undan all feber med panodil.


Hej å hå, luden tå!

Kommentarer

Postat av: Monica

Tack så mycket! :) Ja huwa, det är verkligen hemskt att vara här så länge. 4:e dan nu, men vi får ju äntligen komma hem idag.

Det är faktiskt sant, man blir som sjuk av att ligga här. Och hemska sängar.. Här har man fött barn o har ont överallt, o så ska man ligga så himla oskönt.. Usch.. :/ Går allt bra med lillan? :)

Sköt om er! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback