*Inte aktiv just nu...

2008-08-17 @ 21:48:45

här inne.. Jag vet att jag inte uppdaterat. Grejjen är bara att jag först nu kan sitta på stolen.
Efter att ha klämt ut en 3kilos ängel och sytt halva "paketet" där nere, så är jag öm som bara den. Har knappt gått från soffan sen vi kom hem.
Tur att jag har väldens bästa sambo som gör sitt yttersta för att ta hand om mig och lillan. Larne servar mig med än det ena, än det andra. Allt jag kan tänkas behöva, så jag slipper plåga mig upp ur soffan. För F*N vad ont det gör att kliva upp ur och sätta sig ner. Ujj ujj!


Vill passa på att tacka för alla gratulationer, presenter, samtal, sms och dyl. Det kommer hälsningar från alla håll, svårt att hålla reda på vem man svarat. men tusen tusen tack till allihopa!!


Lilja är hur snäll som helst. Än så länge är allt bara bra. Ammningen har kommit igång ordentligt och mjölken sprutar som om jag hade ett helt dagis att göda.
Larne tycker jag ska ställa upp som mjölk maskin på jobbet, bra att ha när dom ska göra white russian =) Bläch!
Tänk på det ni som är ett fan av den äckliga drycken.

Nu sover lillan, så jag och bis ska se en film och äta lite snarra.
Blir en lång dag imorgon. Jag ska dra mitt såriga behind på försäkringskassan och bråka.
Puss kram


Här kommer lite bilder på den vackraste!

 En timme gammal..

 Nakenfis...

 Lilja sover såå gott i vagnen..

 Skönt med ett kvällsbad..

Kommentarer

Postat av: Faster

Alldeles sagolikt förtjusande! =) Puss&kram från faster å Micke.

Postat av: Ingela

Men vilken liten ängel hon är :) Jo tack jag vet exakt hru du känner dig då du inte kan sitta...urs så jobbigt de var, Hoppas vi kan träffas nån dag så får vi se underbarnet :) hehe LM hälsar grattis grattis ha de bra och lycka till

Postat av: Jennie

Grattis igen!Hon är ju hur söt som helst!

Förstår att du har ont,jag klagade bara över mina 3 ytliga stygn.



Går allt bra med amningen och så?

Jag har erbjudit Ante en egenproducerad White Russian men han tackade nej =)



Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback