*Ingen bebis idag..

2008-08-05 @ 00:13:18

Ja säkert en massa bebisar, men inte min =/
Vill ju ha lillgrodan här hos mig nu juh.
Men icket!
Har böjat städa gästrummet idag. OK, inte städa, men om organisera då.. Försöka få ordning på allt bråte som inte blivit upppackat sen vi flyttat hit, och som ska packas tills vi flyttar.. Bråkade med att rulla ihop madrassen att jag bröt tumnageln så det bara sprutade blod.. Inga vackra ord som kom ur munnen på mig precis..
Packade ihop säng h-vetet och gav upp för dagen.
Legat soffan och sett på tv. Väntat och väntat på att smärtan och eländet ska sätta igång.

Varför kan det inte drabba mig för?!?!

Det sticker till och hugger nån gång då o då.. men shit va löjligt.  Vad riktigt ska man behöva göra? En jäkla massa knep finns men jag tvivlar ju på att det funkar. Jo, det kan funka, men bara om det ändå var dags. Att man skyndar på processen med nån timme..

För att sammanfatta det hela..

Börja kvällen med att äta stark mat, skölj ned med 2 liter ricinolja. Ut och promenera i rask takt medan du masserar brösten för att stimulera hormonerna. Väl hemma igen så behöver du säkerligen gå på toa och tömma magen. kan vara bra, så du slipper tapetsera om väggarna på förlossnings salen.Släng dina svettiga kläder i tvättmaskinen. När du är ren och fräsch igen, står maskinen på centrifugera .Då är det dags att slita tag i din karl, hoppa upp på tvättmaskinen och avsluta de 9 månaderna på samma sätt de startade.
VIPS!
Så har du snart din bebis.
Enkelt va?!

Kommentarer

Postat av: ancha

å när det väl börja på riktigt då ligger du där å tänker att du gärna skjuter upp det nån dag =)

bäbis kommer när den kommer.. =)

shit nu vart ja juh bäbis sugen. Kram

Postat av: Anna&Agnes

Haha..fungerar säkert! Jag gick en låååång prommis (för att vara som en mindre valross i strl) på 3 km motionsspår i rasktakt-sen hipps vipps- var det dags att föda...Oljan slapp jag,och sambon jobbade så det andra hanns inte med helt enkelt..;-)

Postat av: Ingela

haha ja väääldigt enkelt hehe men ricinolja rekomenderade faktiskt min BM när jag gick över tiden, värt att prova kanske,Lycka till snart kommer eran guldklimp ska du se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback