*IMORRN!!

2008-08-03 @ 23:30:32

Var som sagt till lulekalaset igår. Skulle iväg o se Winnerbäck och äta lite mat.. sagt och gjort. Speedy lee är gott!
Sammandragningar mest hela kvällen/natten. Onda sådana. Hade liite problem att gå vissa stunder. Men som bis säger.. dansa bort värkarna =)
Hade en trevlig (kall) kväll med goa vänner.

35 min till bf.
Helt sjukt vad tiden ändå springer fram... man är så van att säga si å så många veckor kvar, eller si å så många dagar kvar.. men nu kan jag verkligen säga.. IMORGON! Alldeles snart, är jag beräknad.. men som sagt, när hon tittar ut, det är ju en helt annan femma.

Att jag ska gå över 4 dagar verkar hela släkten vara överens om .. att hon föds 080808.. lite kul faktist. Tänk att födas på invignigen av OS.. haha  jag kan verkligen se larne glutta på en tv under förlossningen, skulle inte alls förvåna mig..

Nu ska jag försöka sova, så jag är utvilad på "förlossningen" imorrn...  Thihi =)

Älskar dig älsklingen min!

Kommentarer

Postat av: Anna&Agnes

Ooooh..idag har du ju BF!Håller tummarna att bebis tittar ut snart! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback