*Fortfarande bebislös...

2008-08-10 @ 00:00:44

Jag börjar inse att det är dags att uppdatera hejjn lite. Som sagt, ingen bebis än. jag tror att hon fick prestationsångest av allt snack om att födas 080808, så hon kröp bara längre in. Scenskräck har vi väl alla varit med om. Det ser verkligen ut som att hon krypit längre in, magen är inte lika låg som tidigare.

Jaha, det har molat på och småsmärtat i mag/rygg/ben området ikväll. BRA! Just nu sitter jag inne med världens sammandragning, gör inte speciellt ont, än, men det känns som jag har magen under hakan. Ujj Ujj,
Men det är bra. Jag har planerat att hon ska födas imorgon natt, har en massa grejjer att stå i imorgon, så då har jag inte tid. Men på natten mot måndag blir ju hur bra som helst!
Jag vil bara att hon ska komm aut nån gång. Inte bara för att jag är less, inte för att det gör ont.
 ♥Bara för att jag älskar en liten ängel så mycket som jag inte ens fått känna mot min kind. ♥
Det är som kärlek på håll, fast hon är ju såååå nära.
Grymt elakt att ha det så här tycker ja.


Jag höll på att röka idag! Det är sjukt vad reflexer sitter i länge. Jag skulle hålla i syrrans cigg medan hon.. hmm , ja vad hon då skulle göra... Helt på automatik så höll jag på ta mig ett bloss, det var allvarligt psykist svårt att inte röka med en cigg mellan fingrarna. Jag kastade skiten på gräset istället!
GOOD 4 ME!!
Fan, jag är duktig ja =)

Om man önskar riktigt mycket, kanske, kanske.. hon bestämme sig för att komma inatt...

Kommentarer

Postat av: Jennie

Nu vill jag att ni ska kläcka!

Norah vill ha en kompis =)

Postat av: Jennie

Grattiiiis!!!

Nu är ni inte bebislösa längre!

Hoppas allt gått fint! Kram på er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback