*Bf-snart, festival och moster...

2008-08-02 @ 16:23:26

Beräknad förlossning om 2½ dag... Hoppas verkligen att hon bestämmer sig för att höra till dom där få procenten som verkligen kommer ut på beräknad dag. Jag vill verkligen inte vänta längre. Det är inge roligt det här.
Jag längtar desto mindre efter själva förlossnngen. tänk att jag, lilla jag, ska ligga där och plågas och våndas.. fifan!
Hur ska det gå =)

Var på trevlig grillkväll igår, grillade massa god mat, spelade kubb och drack alkoholfritt bubbel med jordgubbar i. MUMMA!

Dumt eller inte, drar på lulekalaset ikväll. Ska se Winnerbäck och äta lite mat =) Jag som trodde att jag festivalat klart. Mamma är rädd att lillan ska komma ut hörselskadad : ) 
Jag har fått order att ta med mig bb-väskan i bilen och ett ifall-vattnet-skulle-gå-skydd att lägga i bilen. Får äl göra så då. Skulle ju vara väldans typiskt om hon bestämde sig att komma ikväll,  men väldans välkommet!

Jag har blivit moster igen!!! Åh, vad underbart mycket bebisar det sprutar nu. (alla utom min = / ) grattis gumman! Längtar efter er allihopa. Kommer snart å pussar på er!

Kommentarer

Postat av: Madde

Brukar titta in här och vill bara önska lycka till!

Postat av: Faster

Faster håller med pappa - du kan väl vänta till 080808 =) Gärna kl 08.08 också... Lycka till, gumman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback