*Allt mer sällan...

2008-08-25 @ 13:56:18

.. skriver jag här nu. Har inte riktigt tid. När Lilja inte sover försöker vi passa på att packa en pryl eller två, eller så sover jag också. Måste ju gärna vara färdigpackad till helgen. usch va trist att bo så här. Man ska väl kankse va glad att man bor överhuvudtaget...

Annars har jag inte hunnit med så mycket sen lillan kom till jorden. Har legat soffan och haft ont av stygnen, sen fick jag mjälökstockning o en jäkla massa feber.. men nu är jag nästan helt fit for fight =)

Lilja är fortfarande en liten ängel. Sover som en stock på nätterna, vanligast 6-7 timmar i sträck. då måste jag väcka henne på morgon. Väntar med fasa den dagen när hon ska va uppe å tjorva hela nätterna. Äter gör hon och går upp i vikt som hon ska. Pigg och glad.
Lilja blev kär i kusins mobil som hängde över skötbordet hos syrran, så självklart var vi ju tvungen att fara förbi barnens hus på väg hem. Lilja är nu stolt ägare av en alldeles egen tummen-mobil. Hon blir lika glad varje gång hon lägger sig på skötbordet.

Syrran har fyllt 30 år! Grattis Grattis gammeltacka! Nu är det bara jag och Ida som är unga och fräscha i våran familj =)

  Mina älsklingar!

 Lilja är bara liite arg..

 Ser väldigt misstänksam ut..

Kommentarer

Postat av: Monica

Tack snälla :) Jamenvisst, inte ska dom tro att dom får stanna hur länge som helst i mammas mage :) Hur mysigt det än må vara.

Sover lillan bra på nätterna för er?

Postat av: ancha

jäklar vad hon växer då =) å sötare blir man ju oxå för var dag som går självklart.

Du kan väl höra av dig nåt när du känner för sällskap, Elina har frågat om hon får träffa Jennys bäbis snart igen.

kram

Postat av: Ingela

gud så fina kort du har på Lilja :) hon ser ut som en liten ängel :) Jonna älskar också skötbordet, vi har en mobil där me röda kaniner och hon blir helt lyrisk när vi lägger henne där :) hehe de är nått me färgen rött just


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback