*Tråkigt än så länge..

2008-04-13 @ 12:13:56

Vaknade på morgon av att jag flög upp i sängen. Kram i vaden! guuu va less jag blir. Den här gången vaknade faktist Larne, så han kunde stoppa smärtan ganska omgående. Tur det, då kunde jag somna om sen. Det värsta är ju att det känns hela dagen. det känns som att jag har träningsvärk i vaderna. Ujj Ujj

Sitter å surfar runt vid datorn. Helst ointressant faktist! Men älsklingen sitter i rummet å spelar tv-spel.. VARFÖR är jag så dum å köper det år han då? Ja man är ju allt bra dum ibland =)
Så än så länge har dagen varit skit tråkig faktist.

Ska iväg å köra bit för bit sen. Känner att jag inte är upplagd för massa kunskap idag. Vill hellre ligga i soffan å äta glass å godis eller nått.

Har varit ledig heeela helgen!! Å så skönt. Varit på kalas/fest 2 dagar i rad.. man är ju lite lagom mör i kroppen faktist. Vi hade tänkt ge Carina en kväll på spa med lite vin å mys, bara vi tjejer, men då kom vi på att varken jag eller syrran får bubbla... eller dricka vin, Så det blev liksom inte så roligt då. Men hon var med på att vänta tills vi har slutat amma å så. Åsså tyckte hon att vi skulle ta med mamma. Det kan ju bli kul juh!

Nu hör jag att Larne har slutat spela. Får passa på att stjäla lite kel medan han sitter i soffan.

OVER AND OUT!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Uhh har du också börjat krampa?
Det är deff inte skönt!
=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback