*lägenhet eller hus?

2008-04-23 @ 16:58:10

Ja guu va svårt..
Ska man vänta på det där drömhuset eller ska man ta en hyreslägenhet så länge? Kvar här kan vi bara inte bo. Ska faktist å titta på en lägenhet på söndag. Jag tror att den skulle bli jättebra, men då är den ju lite dyrare än vi är van vid. Fast billigare är svårt att hitta.  Om vi skulle ta den lägenheten blir det flytt 1 juli. Känns som en evighet tils dess juh. Å andra sidan kan det behövas för att packa å städa, jag gissar på att det inte är sådär jättespännande att flyttstäda höggravid..


Har varit hos barnmorskan idag. Bebis hjärtljud lät bra å magen var i fin form. jag ligger såå perfekt på kurvan. Mina värden däremot var inte de bästa. Varken blodtryck, blodvärde eller sockret låg bra.. Som mamma så fint uttryckte sig..  - Då är det bara dig det är fel på! Va bra..
Hmm..

Åt lunch på Thai idag. Som vanligt huuuur gott som helst. Men shit! va starkt. Ett tag där trodde jag nästan bebis skulle bestämma sig för att komma ut när det brände till i magen.

Jag tror att vi har bestämt oss för en barnvagn. ÄNTLIGEN! Eller vi har bestämt oss, bara inte riktigt vilken färg.. Den är tyvärr gode dyr, tycker jag iaf. Men jag vill verkligen ha den juh!  Ska å beställa den imorgon.

Jajja, nu ska jag slänga mig på soffan en stund å vila. Sen kanske, kanske, eventuellt att jag orkar ta hand om disken sen, eller dra dammsugarn ett varv..  phu.. den som lever få se =)

Puss å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback