*hmm..

2008-04-08 @ 10:50:17

Hej hej

Jag vet att nu var det en evighet sen jag skrev sist! Har liksom inte haft tid..
Jobbar å sliter, å när jag inte jobbar så sover jag mest. Någgerst där mitt emellan så försöker jag umgås med nära och kära, men är man trött så är man.

Lilla grodan sparkar å slår mest hela dagarna. Så illa att jag ibland faktit blir irriterad. (hur det nu är möjligt) Fast det är inte konstigt, enda gången hon inte sparkar så illa är när jag står upp eller ligger platt på rygg.
Minsta lilla kryp-i-hop-i-soffan eller ens sitta på en stol, så protesterar hon över attt det blir för trångt.

Nu är det bara ca. 9 veckor kvar till jag får göra ett till ultraljud, då är jag i v. 32. Blir spännande. Jag längtar nästan mer till det, än första ultraljudet . Undrar om det verkligen är så trångt som lillan verkar tycka..


Älskling har fyllt 30! Min lilla gubbe =) 
De senaste 2 månaderna har mest gått åt till att planera hans partaj. Jag fixar inte sån stress, med att planera å fixa. Men vi är nöjd med hur det slutade iaf.
Larnes familj kom upp och hälsade på. Hur underbart som helst. Det är så synd att dom bor så långt bort, skulle vara kul att träffas mer än en gång per år. Fast nu var det 2 år sen vi träffade dom sist.. Så det har varit 3 lyckliga dagar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback