*100 dagar..

2008-04-27 @ 01:36:48

Nu är klockan efter 12, så det är söndag. Det innebär att det är 100 dagar kvar till beräknad förlossning!
Häftigt..
Lillan har bökat på som 17 idag. Vi säger hon fastän det inte är 100% säkert. men nästan. Det känns lättare så, än att hela tiden säga hon eller han.. Men hon har varit i gasen sen imorse.. Ibland ligger hon så långt.. ut..? Alltså nära huden att det gör ont. Känns som att man kan kan ta direkt på henne, som att inget ligger emellan. Men aj så ont det gör. Åsså slår å spakar hon samtidigt ibland. Värsta kick boxarn..

Det här med barnvagn blir jag bara inte klok på. Nu, ikväll har jag hittat en annan jag vill ha. Kan bara inte bestämma mig. Eller jo, jag kan bestämma mig. Men jag hinner ändra mig 2 dar senare =)

Imorgon ska vi titta på lägenheten.. Längtar!  Då blir vi nästan grannar Jennie, huset breve iaf =)

Larne är ute på krogen å svänger sina lurviga ikväll. Sådär spännande för mig. Det är svårt att förstå att jag själv druckit alkohol en gång i tiden, känns som en evighet sen, men dock bara några månader. Att en person kan luktra så illa, och självmant sätta sig i det tillståndet (berusad) är för mig, just nu, helt ofattbart. Men som jag längtar efter en iskall öl. Eller framför allt, bacardi raz/sprite.. mmm mumsfillibubba!
Får vänta lite med sånna drycker=) 


Jag har fått klagomål på att jag inte lägger upp några bilder, tex magbilder.
Jag vet att jag är dålig på det. Men ärligt så finns det inte många. Vi glömmer tom bort att ta några. Lite trist faktist. Jag tror det finns två kort på maggen, men då vet vi inte från vilken vecka dom är tagna =)
Helt värdelöst!

Laddar för bit för bit imorgon!

Over and out!
peace yall..

Kommentarer

Postat av: Jennie

Hur var lägenheten?:-)
Var det den som ni var och kollade på imorse?

Känner igen det där med att bebisen ligger nära huden,det är lite otäckt ibland tycker jag.
Men häftigt,såklart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback